surina's FotoPage

By: surina ahmad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >  >>]    [Archive]
Saturday, 28-Jun-2008 07:59 Email | Share | | Bookmark
ayah ngah AdaNa BERtunang akhirnya...:)

ant hntaran dari kami pihak lelaki
byk gak....
memohon keberkatan
View all 12 photos...
ALhamdulillah...akhirnya abg ku no 2 bertunang juaa...dan bakal melangsungkan perkahwinannya...InsyaALLAH...mana taknyaa...dlm adik bradik aku abg aku sorang ni la yg tak kawin lagii umoq dahh 30++++++ (+ tu merangkumi umoq nye...ekekekek)....majlis pertunangan berlngsung di Sg Petani KEdahhh...amboi nyah dpat org kedahh NOOOOO......apa2 pong yg paling gumbira tntu la mak ngn abah aku ...tunang gakk anak teruna diaa yg last nii...kekkeke..aku ngn adik bradik aku yg lain pong tumpang gumbiraa (along, alang, akak, n me deqna).......Kami bergerak dari kpg pinang kamunting .taiping kui 11 pagi dan sampai d tol sg petani kui 12 lebih tak la jauh sangat.....perjalanan alhamdulillah berjalan dengan lncar skali......fuhh yg kelakor nyeee....8 biji ketaaa tuu...meriahh sungguh depa kata ngalahkan org nak kawin...maklumlah pak2 n mak2 sedara tumpnag gumbiraa tu yg nak follow sama tu....abg nyah aku mnjemput kami d tol..n lalu di bawanya kami rehat seketika d umah bujangnyee...selesai solat zohor semua....rombongan ke umah bakal tunang nya pong bermulaaa.......kat bawah ni ada la sdikit gmbaqqq yg d petik oleh aku...ekkekke...layanzzzzzzzzzzzzz...apa2 pong thniahh yerkkk ayah NGAH....ekkekekkek...jaga bakal mak NGAH elok2.....kata adana.....


Thursday, 5-Jun-2008 00:07 Email | Share | | Bookmark
Epy Besdaay sayaNGgg.....ke-28...tua dahhh..

 
 
 
View all 11 photos...
050608...genaplahh usia hubby ku yg ke -28....moga dipanjang kan umor, dimurah kan rezeki....n mndapat keberkatan dari ALLAH....celebrate ala kadar jee..mummy n daddy adana pong datang mmeriahkan mejlis....kekekkeke....moga kita sekeluarga di lindungiNya n mndapat kebahagiaan Dunia dan Akhirat....we luv u....muahhssssssssssss....

ibu n adana.....eeekkeke








Sunday, 1-Jun-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
kAmI d BuKiT TInggii......Jommm

pembuka bicara
aku n hubby
mummy n daddy danish
View all 33 photos...
1st jun ari tu kami sekeluarga p jnjlaan d bukit tinggi.....cantikk sungguh pemandangannyaa.....apa lagii kami abis semua posing2 ...kekekke.....tak sampai sejam rasenye bukit tinnggi dari umah ibu mertua ku di btg kali.....






Thursday, 8-May-2008 02:43 Email | Share | | Bookmark
MembesaR dengan BiJAK...:)

 


2 tahun 7 bulan dan 27 hari.....dah DIA.....





LUV u...


Tuesday, 15-Apr-2008 07:30 Email | Share | | Bookmark
Besday Boy'ss...

 
 
adana ngn abah
View all 11 photos...
salam....ahad lepas kakak aku buat besday 2 org anak lelakinyee yg no 2 n no 3...depa 2 org jatuh besday bulan yg sama so sambut skali je laaa....ekekke...KIMI dah 4 tahun HADIF lak setahun.....comei2 sunguhh depa nii....eekeke...adana sukee sangat main ngan hadif tp nama glemer hadif yg d sebut2 adana ialah mat dih..ekkeke ...kelakarr jeee...cuna harap kimi n hadif mmbesar sbg anak yg soleh hendaknyee...yerkkk....nanti besday haiqal (abg nye yg sulong) cuna kasi adiah yerkk...kekeke.....sian haiqal tgk adik2 nye bukak adiah...





[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net